الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

از کنکور مختلط تا «چگونه چال گونه داشته باشیم» | جستجو‌های عجیب و غریب کاربران (هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۶۸۸۶
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
از کنکور مختلط تا «چگونه چال گونه داشته باشیم» | جستجو‌های عجیب و غریب کاربران (هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۱)
هفته‌ای که گذشت کنکور برگزار و برای نخستین بار اعلام شد که کنکور دو مرحله‌ای است. اینکه ساز و کار این کنکور دو مرحله‌ای چگونه است موضوع بحث نیست،  اما با جست وجو‌های عجیب و غریبی در این زمینه روبه رو شدیم.

هفته‌ای که گذشت کنکور برگزار و برای نخستین بار اعلام شد که کنکور دو مرحله‌ای است. اینکه ساز و کار این کنکور دو مرحله‌ای چگونه است موضوع بحث نیست،  اما با جست وجو‌های عجیب و غریبی در این زمینه روبه رو شدیم.

عده‌ای از کاربران گویا حسابی برای زمانشان برنامه ریزی کرده بودند حتی ثانیه‌ها را هم نمی‌خواستند از دست بدهند، به همین دلیل «شماره صندلی کنکور کجا نوشته شده است؟» را از گوگل پرسیده بودند تا به سرعت در محل تعیین شده مستقر شوند و آینده‌ای نیک برای خود رقم بزنند.

اما در نقطه مقابل آن‌ها افرادی «آیا فردا کنکور دارم؟» را جست وجو کرده بودند که نشان از آرامش شدید این افراد داشت، حالا این آرامش از اعتماد به نفس بود یا بی خیالی، نمی‌دانیم... بازار خبر‌های تقلب در کنکور هم این روز‌ها حسابی داغ بود و با درایت مسئولان قرار شد اینترنت در نقاط برگزاری آزمون قطع شود که در نهایت تقریبا در کل شهر اینترنت قطع شد.

اصلا کاری به این موضوع نداریم که قطع اینترنت چه بلایی سر کسب و کار‌ها آورد، حتی اینکه با این همه درایت باز هم سؤالات کنکور لو رفت هم به ما چه.. روی صحبتمان با افراد قانون مداری است که قبل کنکور به دنبال «مجازات تقلب در کنکور» بودند، باید دید بعد این جست وجو، افراد مصمم‌تر شدند یا عطای تقلب را به لقایش بخشیدند.

جست وجو‌های عجیب کنکور را با «آیا کنکور مختلط است؟» پایان می‌دهیم. البته که قطعا این افراد نیت خیر داشته اند، ان شاءا...

دانش آموزان هم مثل همیشه با جست وجوی سؤالات امتحان و درس و مشقشان که گوگل را به یاد خاطرات دوران تحصیل می‌اندازند! عده‌ای از این افراد با جست وجوی «شوخی جالب با دوستان در مدرسه» و «چگونه در مدرسه کیوت باشیم؟» پا به میدان تحصیل و علم آموزی گذاشتند. این هفته علاوه بر دانش آموزان، مهد کودکی‌ها هم به گوگل آمده بودند و گوگل را با جست وجوی «نقاشی گوسفندان در حال چرا» ذوق زده کرده بودند.

سؤالات عجیب حوزه سلامت این هفته هم با جست وجو از سر تا پای بدن آدم ادامه داشت. در این بین «چگونه چال گونه داشته باشیم» و «علت خارش کف پا» از جست وجو‌های خاص و عجیب بودند. تعطیلی‌های هفته گذشته به خاطر بارش برف و سرمای هوا هم حسابی حوصله بعضی مردم را سر برده بود. این وسط عده‌ای هم برای سرگرمی حیوانات خانگی را انتخاب کرده بودند و «چگونه با عروس هلندی بازی کنیم؟» را جست وجو کرده بودند.

عده‌ای هم گویا برای بعد از هوای سرد پیش بینی مغازه گردی داشتند و به دنبال «مغازه‌های باکلاس تهران» بودند. تعداد اندکی هم به دنبال «تاریخ روز مرد» بوده اند که احتمالا می‌خواسته اند خود را برای این روز بزرگ آماده کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم در هفته پیش رو که منتهی به روز مرد خواهد بود، کاربران چه چیز‌هایی را در گوگل جست وجو خواهند کرد، ولی از همین الان می‌توان پیش بینی کرد که قیمت جوراب و زیرپوش رشد صعودی را تجربه خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->